Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

migająca kontrolka ładowania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • migająca kontrolka ładowania

    Załozyłem halogeny do zderzaka/ Oktawia z 2002/ , mam cała instalacje ale przełacznika nie mam.Che go wsadzić na wolne miejsce koło ASR -wyłacznik. Gdzie najlepiej szukać używki? I jeszcze jedno gdzie jest kabelek od świateł pozycyjnych?

  • #2
    migająca kontrolka ładowania

    dzisiaj zaczęła migać kontrolka ładowania, 3s świeci i 3 gaśnie. Instrukcja podaje tylko że jej zapalenie i sygnał dźwiękowy to ostrzeżenie o braku ładowania. U mnie dochodzi jakby lekkie piszczenie z tego amortyzatora-napinacza paska lub z alternatora. Po przejechaniu 10km i półgodzinnej przerwie wszystko wróciło do normy. Czy ktoś ma jakieś sugestie co do przyczyn?
    TDI ASV 140KM 300Nm

    Komentarz


    • #3
      za luźny pasek :roll:
      gdybam...
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz


      • #4
        szczotki alternatora (zawieszenie, zabrudzenie, zużycie) też domysły. Moim zdaniem pasek (luzujący się i napinający co 3 sekundy ?) mało prawdopodobny.
        Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

        Komentarz


        • #5
          Ztego co pamiętam pasek wielorowkowy sam jest napinnany choc może to być jego optymalny juz naciąg po przejechaniu paru km moze wracać do normy mialem tak kiedyś z paskiem ale klinowym czy tu może byc podobnie chyba tak. Ale moga to też być tak jak pisze kolega RomanS, szczotki alternatora to łatwo sprawdzic są mocowane na dwie śrubki w alternatorze także łatwo je wyciągnoąć i sprawdić.

          Miałem kiedys tez taki przypadek brak ładowania i to były didy w alternatorze popsute ale mysle że to nie twój przypadek. PZDR
          [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

          Komentarz


          • #6
            to mruganie było bardzo regularne, więc to jakiś sygnał. Stawiam na ten napinacz paska wielorowkowego, może jest do wymiany, ale to chyba idzie jako całość z amortyzatorem, zresztą poszukam temtu Henia, bo on się z tym borykał jakiś czas temu.
            Jeden gość powiedział, że może gdzieś masa na alternatorze dobrze nie łączy, czy miał rację?
            TDI ASV 140KM 300Nm

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Paweł T
              Jeden gość powiedział, że może gdzieś masa na alternatorze dobrze nie łączy, czy miał rację?
              Może być coś podbnego miałem w Golfie II GTD też nie ładowął wymieniłem nowy alternator to samo. Potem włożyłem stary alternator i odkręciłem wiaske napięcia wyczyściłem na błysk styki i było OK. Tylko mi cały czs nie ładował atu miga ale sprawdź połączenia styków i szczotki to naprawde pół godzinki roboty.
              [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

              Komentarz


              • #8
                dzisiaj jest już wszystko w porządku, więc może jakaś elektronika trochę głupieje, jak to w naszych skodach się zdaża. Przy okazji sprawdzę pasek i napinacz, a do alternatora to dostęp jest raczej utrudniony, więc dam spokój. Dziękuję za podpowiedzi kolegom.
                TDI ASV 140KM 300Nm

                Komentarz


                • #9
                  Re: migająca kontrolka ładowania

                  Zamieszczone przez Paweł T
                  dzisiaj zaczęła migać kontrolka ładowania...... U mnie dochodzi jakby lekkie piszczenie z tego amortyzatora-napinacza paska lub z alternatora.
                  dziś mnie spotkało to samo może ktoś ma jeszcze jakies pomysły co sprawdzić ??

                  Paweł a może Tobie sie udalo jakos to naprawić??
                  -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                  Komentarz


                  • #10
                    widzisz to chyba jednak głupieje elektronika. Mi na drugi dzień już nie mrugała, sprawdziłem tylko ten napinacz paska wielorowkowego, wygląda w porządku, więc się nie przejmuję i jeżdżę dalej, jutro minie tydzień od zdarzenia. Poczekamy zobaczymy co będzie dalej. Przy kłopotach z ładowaniem lampka powinna się zapalić na stałe, a tu miga. Co ciekawe, instrukcja nie przewiduje mrugającej lampki ładowania.
                    TDI ASV 140KM 300Nm

                    Komentarz


                    • #11
                      Regulator napiecia, jak spada napiecie, to zaczyna swiecic, potem mu lepiej i znow gasnie
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Maicroft
                        Regulator napiecia, jak spada napiecie, to zaczyna swiecic, potem mu lepiej i znow gasnie
                        ale u mnie migała w cyklu około 3sekund, raczej nie od regulatora napięcia
                        TDI ASV 140KM 300Nm

                        Komentarz


                        • #13
                          Ja jutro jade do znajomego mechanika zobaczymy co to bedzie sprawdze wszystkie sugestie może coś wyjdzie pozdrawiam
                          -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                          Komentarz


                          • #14
                            no to napisz potem koniecznie, co znaleźliście i jak to robiliście
                            TDI ASV 140KM 300Nm

                            Komentarz


                            • #15
                              U mnie też to czasami sie zdarza , znajomy powiedział mi że moze to poprostu jakieś zwarcie sie gdzieś robi jak jest wilgotno bardzo . I sam zauważyłem że dzieje sie to podczas mokrych dni. Alternator sprawdzałem i wszystko spoko.
                              Ale dobrze by było , żeby ktos na to wpadł co to ?????
                              KOLEJNY ZADOWOLONY Z SERWISU DOBRYGRZESWAWA

                              Komentarz


                              • #16
                                Mirosław Brożyń, ale dzis było sucho i słonecznie wiec to raczej nie od tego :diabelski_usmiech
                                bylem własnie odpalić szkodnika i kontrolka juz sie nie swieci ale ten dziwny dzwiek z okolic napinacza wciąż słychac :?

                                [ Dodano: Pon 12 Mar, 07 19:37 ]
                                Rano juz było ok.mimo to jestem po wizycie u mechanika,rozebrane wszystko i :shock: niema usterki. Trysnął napinacz WD a potem jakimś smarem i kazał jeżdzic az sie zapali jeszcze raz. najprawdopodobniej to właśnie napinacz sie przyblokował
                                -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                                Komentarz


                                • #17
                                  W sprawie migania kontrolki to takich objawów nie miałem ale piszczenie i zgrzyty u mnie też były.Początkowo tylko pare sekund po uruchomieniu a pózniej już przez cały czas ale za to krótki czas bo jakieś 20km i padł alternator.Konkretnie sprzęgło jednokierunkowe.Dwa razy miałem wymieniany napinacz który w krótkim czasie padał być może że przez to sprzęgło w alternatorze.Efekt taki że koło alternatora wyleciało i pasek poszedł w strzepy.Alternator mam robiony(wymiana sprzęgła,koła i łożysk) w firmie bendiks dam znać jak poszło.
                                  PerfectService by

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez lukas_ig
                                    ale piszczenie i zgrzyty u mnie też były.
                                    Od dwoch dni rano jak jest zimny silnik słysze po odpaleniu to samo,jak pochodzi chwile to wraca wszytko do normy i w miare cicho chodzi.czy to bedzie wina alternatora czy tego napinacza bo już zwariowałem? Co mam sprawdzić i jak??
                                    -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      witam!-
                                      najprawdopodobniej jest zbyt luźny pasek wielorowkowy, rano po odpaleniu gdy jest zimny po prostu ślizga się, wydaje trochę dziwne odgłosy(popiskiwania), ponieważ poślizgi są regularne to i regularnie kontrolka pulsuje, gdy pasek się nagrzeje, poślizgu niema,lub jest mały, kontrolka nie świeci, ale i tak ładowanie aku morze być mniejsze, należy sprawdzić naciąg paska, niewykluczone że napinacz nie naciąga,wtedy WD-40 morze pomóc, albo pasek do wymiany.
                                      -pozdrówka
                                      mając poduchy...nie zapominaj o pasach

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        kolego zbychu, jeśli pasek byłby luźny to, idąc twoim tokiem myślenia, regularnie mrugałaby kontrolka ładowania. ale jak zwiększe obroty, to okres mrugania powinien się zmniejszyć, a tak nie było u mnie. Poza tym od prawie miesiąca nic się nie dzieje, więc myśle że to głupiała elektronika, albo zawieszone szczotki były.
                                        Arek, sprawdź naciąg paska i napinacz i ewentualnie czekaj, nie spiesz się, tu czasem dzieją się takie głupoty które same ustępują w tym aucie.
                                        TDI ASV 140KM 300Nm

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez Paweł T
                                          tu czasem dzieją się takie głupoty które same ustępują w tym aucie.
                                          i tego własnie mam już dosyc :evil:
                                          -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Odgrzeję kotleta....

                                            Dzisiaj zaczęła migać kontrolka ładowania aku.

                                            Sprawdziłem naciąg paska i jest ok.

                                            Ładowanie z tego co wyczytałem powinno wynosić 14.2v

                                            A u mnie pokazuje niecałe 11,5v :cry:

                                            Co może być przyczyną :>? Szczotki w alternatorze ?

                                            Niestety szykuje mi się wyjazd i raczej nie zdążę tego naprawić. I pytanie czy mogę tak wyjechać i raczej nie powinno się nic stać ?

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              masz szanse ujechać na pełnym akumulatorze ok 100 km miałem podobnie ostatnie 30 km bez świateł.W trasę bym się nie wybierał z tym. Ostatnio też mi miga na 4 biegu kontrolka jednak przed trasą udam się do mechanika
                                              https://www.facebook.com/tapicerekpranie

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                ale temat stary :P

                                                U mnie szczotki w alternatorze skończyły się. 20 zł za wlutowanie nowych w zakładzie napraw alternatorów i rozruszników i chodzi jak nowy !

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  moze sie jeszcze przepalić bezpiecznik z tej puszki na aku. mialem tak w 01 migalo przejechałem z 30 km i auto staneło. bezpiecznik kosztował ok 1 zl ładowania też nie było. auto to była o1 rs nei wiem czy w innych o1 tez jest ta puszka z bezpiecznikami na akumulatorze musicie sprawdzic
                                                  BYŁA o1 rs
                                                  BYŁA o2 1.6
                                                  JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X